Залишаючись на нашому сайті, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie.
ПРИЙНЯТИ ФАЙЛИ COOKIE
Наш сайт використовує файли cookie, щоб гарантувати максимальну зручність користувачам, надаючи персоналізовану інформацію, запам'ятовуючи переваги в області маркетингу та продукції, а також допомагаючи отримати правильну інформацію. При використанні даного сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie відповідно до цього повідомленням щодо даного типу файлів. Якщо ви не згодні з тим, щоб ми використовували даний тип файлів, то ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера або не використовувати сайт www.mitsubishi-motors.com.ua
ПРИЙНЯТИ ФАЙЛИ COOKIE



Пожалуйста, выберите язык:
UA
RU

КОМПАНІЯ MITSUBISHI MOTORS АНОНСУВАЛА НОВИЙ ТРИРІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

19.10.2017

Mitsubishi Motors озвучила новий трирічний план розвитку «DRIVE FOR GROWTH», спрямований на збільшення обсягів продажів, доходів і прибутковості більше, ніж на 30%, що становить 1,3 мільйона автомобілів на рік.

Відповідно до плану, Mitsubishi Motors має збільшити операційний прибуток мінімум на 6% до кінця 2019 фіскального року. План полягає в програмі оновлення продукту, розширення ринків збуту і підвищення ефективності роботи.

Виконавчий директор і Президент компанії Осаму Масуко коментує: «DRIVE FOR GROWTH» — новий план роботи для Mitsubishi Motors. Найвищим пріоритетом є відновлення довіри до бренду. Крім того, ми плануємо випустити на ринок нові моделі, що допоможе нам отримати фінансове відновлення, а, відповідно, дозволить збільшувати витрати на розробку нових продуктів».

Компанія оптимізує виробничі витрати, при цьому збільшить інвестиції в дослідження і нові розробки більш ніж на 50%. Оптимізація витрат стане можливою завдяки злиттю з альянсом Renault-Nissan і, як наслідок, ефективність закупівель і виробництва підвищиться.

В рамках інвестиційної діяльності Mitsubishi Motors планує зміцнити модельну лінійку повнопривідних позашляховиків і пікапів. Компанія випустить 11 моделей, 6 з яких будуть повністю новими – по дві на рік. До завершення трирічного плану очікується, що 5 найбільш продаваних автомобілів із сегментів повнопривідних позашляховиків і гібридних моделей складуть 70% від загального обсягу продажів. Крім того, компанія орієнтується на чисте «зелене» виробництво і вже до 2020-го року обіцяє представити повністю електричний автомобіль в своєму основному модельному ряду.

Програма оновлення продукту буде збігатися з розширенням присутності на ринках Південно-Східної Азії, Океанії, Сполучених Штатів, Китаю і Японії. Окрема увага приділяється саме Азії, де компанія має великий потенціал і планує зростання на 10%. Цього року Mitsubishi Motors відкрила нові виробничі потужності в Індонезії і представила там нову універсальну модель XPANDER з метою стимулювання зростання продажів в найприбутковішому для компанії регіоні. Крім того, будуть посилені позиції в США, де збільшиться дилерська мережа, що має підвищити продажі на 30%. У Китаї компанія планує подвоїти кількість дилерів і випустити моделі Outlander і Eclipse Cross, які є новинками для цього ринку. В Японії Mitsubishi Motors інвестує в свою дилерську мережу і портфель продуктів, що поверне її на прибутковий рівень.

Повернутись до списку новин

Вверх
-
Старт продажів PHEV
E-mail*: