Залишаючись на нашому сайті, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie.
ПРИЙНЯТИ ФАЙЛИ COOKIE
Наш сайт використовує файли cookie, щоб гарантувати максимальну зручність користувачам, надаючи персоналізовану інформацію, запам'ятовуючи переваги в області маркетингу та продукції, а також допомагаючи отримати правильну інформацію. При використанні даного сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie відповідно до цього повідомленням щодо даного типу файлів. Якщо ви не згодні з тим, щоб ми використовували даний тип файлів, то ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера або не використовувати сайт www.mitsubishi-motors.com.ua
ПРИЙНЯТИ ФАЙЛИ COOKIE



Пожалуйста, выберите язык:
UA
RU

Гарантія

1.jpg
Основні відомості про Гарантійну Політику*

*Дія цієї Гарантійної Політики поширюється на всі моделі нових автомобілів ТМ «Mitsubishi» (за винятком - Outlander PHEV), проданих кінцевим споживачам вперше авторизованими офіційними дилерами MITSUBISHI на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС), починаючи з 01.09.2018 р.

Детальні умови щодо дії гарантії, територія покриття, обмеження / винятки та обов’язкові умови для гарантійного обслуговування вказані нижче, а також – у сервісній документації до автомобіля ТМ «MITSUBISHI».

Гарантійне сервісне обслуговування автомобілів з гарантією здійснюється фахівцями СТО офіційної дилерської мережі MITSUBISHI в Україні (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС).

Згідно з нижчезазначеним, MITSUBISHI MOTORS Europe B.V. (далі за текстом “MME”) гарантує, що будь-яка «ОСНОВНА ЧАСТИНА» нового автомобіля, виготовлена ММЕ або для ММЕ (далі за текстом “новий автомобіль ММЕ”), не буде мати дефектів у матеріалі або збиранні за умов дотримання вимог з експлуатації та періодичного технічного обслуговування, описаних нижче та у відповідній Інструкції з експлуатації.

Будь-яка з «ОСНОВНИХ ЧАСТИН», дефект якої доведений у гарантійний період, буде відремонтована або замінена в цей період безкоштовно будь-яким офіційним дилером MITSUBISHI MOTORS Europe B.V.

Тільки дефектна частина (частини), що відповідає мінімальній складовій одиниці, буде відремонтована або замінена.

Основні частини

ОСНОВНІ ЧАСТИНИ – це всі частини Нового Автомобіля, за винятком СПЕЦИФІЧНИХ КОМПОНЕНТІВ, ЗАПАСНИХ ЧАСТИН, які замінюються при періодичному обслуговуванні, ТА ОЛИВ, а також інших позицій, вказаних нижче.

Гарантійний строк на новий автомобіль

Ваш новий автомобіль MITSUBISHI має 5 років (60 місяців) або 100 000 км пробігу гарантії, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші 2 роки обмеження щодо пробігу не застосовується.

Гарантія на специфічні компоненти

На СПЕЦИФІЧНІ КОМПОНЕНТИ, вказані нижче, поширюється гарантія на перші 3 роки або 100 000 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше від моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію:

  • акумуляторна батарея 12В;
  • свічки розжарювання дизельних двигунів;
  • паливні форсунки та насоси дизельних двигунів;
  • датчики кисню;
  • сажові фільтри (DPF) та каталізатори;
  • усі типи ламп.

Позиції, що не покриваються гарантією:

Наведені нижче позиції не підпадають під дію гарантії MME:

  • всі типи фільтрів;
  • ремені приводу допоміжних агрегатів (крім ременя ГРМ та ременя балансирного валу);
  • свічки запалювання;
  • диск зчеплення і деталі пошкоджені в разі його виходу з ладу;
  • корзина зчеплення;
  • гальмівні колодки, диски і барабани;
  • колісні покришки, втулки та інші технічні вироби з гуми (крім сальників і сайлентблоків);
  • запобіжники, лампи всіх типів (крім ксенонових ламп та LED ламп);
  • зливні пробки, кріплення (болти, гайки і т.і.);
  • всі робочі рідини, мастила і оливи.

Гарантія не покриває:

  • Знос і стирання будь-яких частин; старіння або пошкодження полірованих і пофарбованих поверхонь, гумових виробів, оббивки й інших м’яких та декоративних покриттів, а також знос будь-яких частин, які вимагають необхідності регулювання.
  • Шуми або вібрацію, погіршення регулювань, що не впливають на якість, ефективність або функціонування автомобіля в цілому, і які виникають тільки за певних умов або не в звичайних режимах експлуатації, незначне запотівання в місцях ущільнення.
  • Пошкодження, викликані зовнішнім впливом, наприклад, таким, як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо.
  • Проведення регулювальних, змащувальних або перевірочних робіт.
  • Пошкодження, отримані внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
  • Пошкодження, які виникли внаслідок руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, оливи, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв’язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку.
  • Пошкодження, отримані внаслідок пробуксовування коліс.
  • Пошкодження, що виникли в результаті несвоєчасного усунення несправностей після їх виявлення.
  • Пошкодження, що виникли в результаті експлуатації автомобіля з наявністю ознак несправності: ввімкнені контрольні лампи, відмови в роботі систем і агрегатів і т. п.
  • Пошкодження вантажного кузова або багажного відсіку під час завантаження – розвантаження або недостатньої фіксації вантажу під час руху.
  • Пошкодження, отримані внаслідок потрапляння в двигун чи внутрішні порожнини агрегатів (електронних блоків) сторонніх предметів та речовин.
  • Витрати, пов’язані з неможливістю використання автомобіля, такі як: втрата часу, витрата палива, телефонні переговори, неможливість продовжувати подорож, втрата або пошкодженням вантажу, інші комерційні втрати.
  • Поверхневу корозію на будь-якій частині автомобіля, за винятком зовнішніх панелей кузова, з яких складається зовнішній вигляд автомобіля.
  • Претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеною витратою палива і оливи, якщо в результаті діагностики автомобіля не виявлено будь-яких порушень в роботі його систем.
  • Незначну конденсацію вологи на внутрішній поверхні зовнішніх світлових приладів.
  • Процедуру з примусової регенерації (очищення) сажового фільтра DPF.
  • Невідповідність автомобіля очікуванням власника, за умови відсутності несправностей.

Умови, за яких Власник втрачає право на гарантію

  • Несвоєчасне проведення періодичних обслуговувань (за пробігом, або за часовим проміжком) або проведення періодичних обслуговувань чи ремонту в неповному обсязі.
  • Проведення обслуговування, ремонту або інших робіт, в тому числі встановлення додаткового обладнання не в офіційних авторизованих дилерів MITSUBISHI.
  • Використання неякісних або не рекомендованих ММЕ та імпортером паливно-мастильних матеріалів.
  • Нехтування вимогами з експлуатації, викладеними в Інструкції з експлуатації та сервісній книжці.
  • Використання автомобіля не за призначенням, використання в незвичайних умовах, таких як ралі, гонки та ін.
  • Проведення модифікації компонентів або систем автомобіля, не рекомендованих ММЕ. Використання неоригінальних запасних частин.
  • Використання запчастин, придбаних не в офіційних авторизованих дилерів MITSUBISHI.
  • Навмисне змінення показань одометра.

Гарантія від наскрізної корозії

Згідно з нижче наведеним, Mitsubishi Motors Europe MME гарантує, що в період 12 років всі частини кузова автомобіля вироблені ММЕ або для ММЕ з листового металу, за умови належного обслуговування, не будуть мати наскрізної корозії (зсередини) внаслідок дефекту матеріалу або виробництва. У разі ж виникнення такої наскрізної корозії, будь-який офіційний дилер MITSUBISHI відремонтує або замінить таку частину безкоштовно.

Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є проходження регулярного (згідно з графіком, див. Сервісну Книжку) огляду в офіційних дилерів MITSUBISHI. Дані про проведений огляд повинні бути занесені до відповідного розділу в Сервісній Книжці.

Гарантія від не наскрізної іржі / корозії частин з листового металу і дефектів лакофарбового покриття становить 3 роки або 100 000 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші два роки обмеження щодо пробігу не застосовується.

Гарантія від наскрізної корозії не покриває наступні випадки:

  • Корозія внаслідок ДТП, неохайного користування або проведення модифікації кузова.
  • Корозія, викликана зовнішнім впливом, наприклад, таким, як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо та ін.
  • Корозія, що з’явилася внаслідок невиконання або несвоєчасного виконання дрібних ремонтів лакофарбового покриття чи відновлювальних робіт по кузову.

Гарантія на запасні частини і аксесуари

Оригінальні запасні частини і аксесуари MITSUBISHI розробляються і виготовляються компанією MITSUBISHI або під її керівництвом і спеціально призначені для використання на автомобілях MITSUBISHI. Застосування тільки таких запасних частин є суворо обов’язковим з точки зору безпеки і зниження загальних експлуатаційних витрат на автомобіль.

На всі «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», що підпадають під термін «ОСНОВНІ ЧАСТИНИ», та «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» розповсюджується гарантія протягом 24-х місяців без обмеження пробігу з моменту продажу такої частини. У випадку заміни запасної частини на автомобілі, що знаходиться на гарантії, гарантія на запасну частину подовжується до закінчення гарантійного строку на автомобіль.

Для того, щоб гарантія на запасні частини і аксесуари була дійсною, Вам необхідно зберігати касовий чек та наряд-замовлення (акт виконаних робіт), які підтверджують купівлю і установку такої запасної частини в офіційного дилера MМЕ. Додатковою умовою підтримання гарантії на запасні частини і аксесуари є обов`язкове проведення технічного обслуговування та ремонтів згідно з рекомендаціями ММЕ та офіційного дистриб’ютора – ТОВ «ЕМ ЕМ СІ УКРАЇНА».

Гарантія на «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» покриває як дефекти виробництва самої частини, так і можливі пошкодження інших пов’язаних частин, які виникли в результаті установки такої бракованої частини.

Зона покриття**:

Австрія, Андорра, Білорусь, Бельгія, Болгарія, Боснія-Герцеговина, Угорщина, Німеччина, Гібралтар, Греція, Данія, Ізраїль, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Мальта, Монако, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Росія, Румунія, Словаччина, Словенія, Об’єднане Королівство Великобританії і Північної Ірландії, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чеська Республіка, Швеція, Швейцарія, Естонія.

**- гарантія на нові автомобілі на 4-му та 5-му роках діє тільки в Україні.

Корпоративні продажі

1.jpg

Компанія «Ем Ем Сі Україна» пропонує Вашій увазі програму корпоративних продажів. Програма розрахована на організації, що мають парк автомобілів або планують його придбання або заміну.

В рамках програми корпоративних продажів компанія «Ем Ем Сі Україна» пропонує Вам комплекс послуг, що включає в себе:

• гнучка система знижок на придбання автомобілів

• повний комплекс послуг з обслуговування автомобілів, включаючи сучасні кузовні та фарбувальні роботи

• спеціальні умови з технічного обслуговування

• спеціальні пропозиції з придбання автомобілів в кредит або лізинг, страхування автомобілів

• надання автомобілів на тест-драйв

• програма лояльності для співробітників Вашої компанії, яка передбачає можливість придбання будь-якої моделі автомобіля Mitsubishi на спеціальних умовах.

Отримати більш детальну інформацію про програму корпоративних продажів Ви можете, зателефонувавши за телефоном (044) 205 35 55 вн. 144
, або надіславши Ваш запит на електронну адресу: fleetsales@mmcu.com.ua

Mitsubishi Assistance Package

1.jpg

Програма технічної підтримки на дорогах Mitsubishi Assistance Package (MAP), яка успішно працює в 40-а країнах Європи, діє і в Україні! Кожен власник автомобіля Mitsubishi, який купив автівку в офіційній дилерській мережі,  стає учасником даної програми.

Програма МАР діє 3 роки з моменту покупки автомобіля Mitsubishi, тобто протягом усього гарантійного строку експлуатації автомобіля.

Мета програми - гарантувати водієві та пасажирам максимальний захист від незручностей, у разі будь-яких непередбачених ситуацій на дорогах.

Кожен покупець автомобілів Mitsubishi отримує спеціальну карту учасника програми MAP з телефоном гарячої лінії.

Служба працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Завантажити опис послуги MAP (укр. мова, формат PDF, 3,5 МБ)

За своїм наповненням пакет надаваних Mitsubishi Assistance Package послуг є одним з кращих на вітчизняному ринку. На цілодобову гарячу лінію технічної підтримки можна звернутися у разі:

• раптової поломки Вашого автомобіля;
• дорожньо-транспортної пригоди;
• проблем з бензином (нестача палива, заправка невірним типом палива);
• проблем з ключем (втрата ключа, ключ залишився всередині заблокованого автомобіля, ключ пошкоджений);
• проблем з колесами (прокол, вандалізм, порушення герметичності клапана);
• знерухомлення автомобіля в результаті спроби захоплення;
• знерухомлення автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб / вандалізму.

Телефонна лінія програми технічної підтримки: +38 044 206 00 06

Техобслуговування

Своєчасне технічне обслуговування на сервісних центрах офіційних дилерів Mitsubishi Motors дозволить надовго зберегти чудові експлуатаційні якості автомобілів Mitsubishi.

Ви можете завантажити (формат Excel) і переглянути карту операцій технічного обслуговування і вартість технічного обслуговування вашого автомобіля.

Запасні частини та аксесуари

Для точного і швидкого визначення необхідних запасних частин або аксесуарів власник автомобіля повинен повідомити консультанту дилера ідентифікаційний код (VIN), який вказаний у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).
Код дає можливість визначити каталожний номер саме тієї запасної частини, яка є точним аналогом деталі, встановленої на Вашому автомобілі.

В Україну поставляються автомобілі так званої європейської специфікації і, як наслідок, саме вони забезпечуються сервісом, запасними частинами та аксесуарами в першу чергу.

Для автомобілів, ввезених власниками самостійно з інших регіонів (наприклад, із США, Японії, країн Близького Сходу) і мають іншу специфікацію (відповідно, американську, для внутрішнього японського ринку або загальноекспортну), можливе завезення запасних частин.

Запасними частинами та обслуговуванням забезпечуються автомобілі, випущені не раніше 1987 року.

В даний час дилери поставляють оригінальні запасні частини та аксесуари, що випускаються на заводах Mitsubishi Motors Corporation або інших фірмах по замовленню корпорації.

Головною особливістю оригінальних запасних частин є те, що саме такі деталі встановлюються на автомобіль при його збірці на конвеєрі.

Перевагою оригінальних запасних частин є їх висока якість.

Інформацію про оригінальні аксесуари до моделей Mitsubishi можна знайти на нашому сайті в розділі "Аксесуари" для кожної з представлених моделей.

Вверх
-
Старт продажів PHEV
E-mail*: