Гарантія

Основні відомості про Гарантійну Політику*

* Дія цієї Гарантійної Політики поширюється на всі моделі нових автомобілів ТМ «Mitsubishi», проданих кінцевим споживачам вперше авторизованими офіційними дилерами MITSUBISHI на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС), починаючи з 01.01.2023 р.

Детальні умови щодо дії гарантії, територія покриття, обмеження / винятки та обов’язкові умови для гарантійного обслуговування вказані у сервісній документації до автомобіля ТМ «MITSUBISHI».

Гарантійне сервісне обслуговування автомобілів з гарантією здійснюється фахівцями СТО офіційної дилерської мережі MITSUBISHI в Україні (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС).

Згідно з нижчезазначеним, MITSUBISHI MOTORS Europe B.V. (далі за текстом “MME”) гарантує, що будь-яка «ОСНОВНА ЧАСТИНА» нового автомобіля, виготовлена ММЕ або для ММЕ (далі за текстом “новий автомобіль ММЕ”), не буде мати дефектів у матеріалі або збиранні за умов дотримання вимог з експлуатації та періодичного технічного обслуговування, описаних нижче та у відповідній Інструкції з експлуатації.

Будь-яка з «ОСНОВНИХ ЧАСТИН», дефект якої доведений у гарантійний період, буде відремонтована або замінена в цей період безкоштовно будь-яким офіційним дилером MITSUBISHI MOTORS Europe B.V.

Тільки дефектна частина (частини), що відповідає мінімальній складовій одиниці, буде відремонтована або замінена.

Основні частини

ОСНОВНІ ЧАСТИНИ – це всі частини Нового Автомобіля, за винятком СПЕЦИФІЧНИХ КОМПОНЕНТІВ, ЗАПАСНИХ ЧАСТИН, які замінюються при періодичному обслуговуванні, ТА ОЛИВ, а також інших позицій, вказаних нижче.

Гарантійний строк на новий автомобіль

Ваш новий автомобіль MITSUBISHI має 3 роки (36 місяців) або 100 000 км пробігу гарантії, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші 2 роки обмеження щодо пробігу не застосовується.

Гарантія на специфічні компоненти

На СПЕЦИФІЧНІ КОМПОНЕНТИ, вказані нижче, поширюється гарантія на 1 рік без обмеження по пробігу від дати початку гарантії вказаної в Меморандумі про реєстрацію:
 • радіо, магнітоли, мультимедійні системи; 
• камери заднього виду; 
• мікрофони; 
• USB роз`єми

Позиції, що не покриваються гарантією:

Наведені нижче позиції не підпадають під дію гарантії MME:

  • всі типи фільтрів;
  • ремені приводу допоміжних агрегатів (крім ременя ГРМ та ременя балансирного валу);
  • свічки запалювання;
  • диск зчеплення і деталі пошкоджені в разі його виходу з ладу;
  • корзина зчеплення;
  • гальмівні колодки, диски і барабани;
  • колісні покришки, втулки та інші технічні вироби з гуми (крім сальників і сайлентблоків);
  • запобіжники, лампи всіх типів (крім ксенонових ламп та LED ламп);
  • зливні пробки, кріплення (болти, гайки і т.і.);
  • всі робочі рідини, мастила і оливи.

Гарантія не покриває:

  • Знос і стирання будь-яких частин; старіння або пошкодження полірованих і пофарбованих поверхонь, гумових виробів, оббивки й інших м’яких та декоративних покриттів, а також знос будь-яких частин, які вимагають необхідності регулювання.
  • Шуми або вібрацію, погіршення регулювань, що не впливають на якість, ефективність або функціонування автомобіля в цілому, і які виникають тільки за певних умов або не в звичайних режимах експлуатації, незначне запотівання в місцях ущільнення.
  • Пошкодження, викликані зовнішнім впливом, наприклад, таким, як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо.
  • Проведення регулювальних, змащувальних або перевірочних робіт.
  • Пошкодження, отримані внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
  • Пошкодження, які виникли внаслідок руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, оливи, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв’язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку.
  • Пошкодження, отримані внаслідок пробуксовування коліс.
  • Пошкодження, що виникли в результаті несвоєчасного усунення несправностей після їх виявлення.
  • Пошкодження, що виникли в результаті експлуатації автомобіля з наявністю ознак несправності: ввімкнені контрольні лампи, відмови в роботі систем і агрегатів і т. п.
  • Пошкодження вантажного кузова або багажного відсіку під час завантаження – розвантаження або недостатньої фіксації вантажу під час руху.
  • Пошкодження, отримані внаслідок потрапляння в двигун чи внутрішні порожнини агрегатів (електронних блоків) сторонніх предметів та речовин.
  • Витрати, пов’язані з неможливістю використання автомобіля, такі як: втрата часу, витрата палива, телефонні переговори, неможливість продовжувати подорож, втрата або пошкодженням вантажу, інші комерційні втрати.
  • Поверхневу корозію на будь-якій частині автомобіля, за винятком зовнішніх панелей кузова, з яких складається зовнішній вигляд автомобіля.
  • Претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеною витратою палива і оливи, якщо в результаті діагностики автомобіля не виявлено будь-яких порушень в роботі його систем.
  • Незначну конденсацію вологи на внутрішній поверхні зовнішніх світлових приладів.
  • Процедуру з примусової регенерації (очищення) сажового фільтра DPF.
  • Невідповідність автомобіля очікуванням власника, за умови відсутності несправностей.

Умови, за яких Власник втрачає право на гарантію

  • Несвоєчасне проведення періодичних обслуговувань (за пробігом, або за часовим проміжком) або проведення періодичних обслуговувань чи ремонту в неповному обсязі.
  • Проведення обслуговування, ремонту або інших робіт, в тому числі встановлення додаткового обладнання не в офіційних авторизованих дилерів MITSUBISHI.
  • Використання неякісних або не рекомендованих ММЕ та імпортером паливно-мастильних матеріалів.
  • Нехтування вимогами з експлуатації, викладеними в Інструкції з експлуатації та сервісній книжці.
  • Використання автомобіля не за призначенням, використання в незвичайних умовах, таких як ралі, гонки та ін.
  • Проведення модифікації компонентів або систем автомобіля, не рекомендованих ММЕ. Використання неоригінальних запасних частин.
  • Використання запчастин, придбаних не в офіційних авторизованих дилерів MITSUBISHI.
  • Навмисне змінення показань одометра.

Гарантія від наскрізної корозії

Згідно з нижче наведеним, Mitsubishi Motors Europe MME гарантує, що в період 12 років всі частини кузова автомобіля вироблені ММЕ або для ММЕ з листового металу, за умови належного обслуговування, не будуть мати наскрізної корозії (зсередини) внаслідок дефекту матеріалу або виробництва. У разі ж виникнення такої наскрізної корозії, будь-який офіційний дилер MITSUBISHI відремонтує або замінить таку частину безкоштовно.

Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є проходження регулярного (згідно з графіком, див. Сервісну Книжку) огляду в офіційних дилерів MITSUBISHI. Дані про проведений огляд повинні бути занесені до відповідного розділу в Сервісній Книжці.

Гарантія від не наскрізної іржі / корозії частин з листового металу і дефектів лакофарбового покриття становить 3 роки або 100 000 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші два роки обмеження щодо пробігу не застосовується.

Гарантія від наскрізної корозії не покриває наступні випадки:

  • Корозія внаслідок ДТП, неохайного користування або проведення модифікації кузова.
  • Корозія, викликана зовнішнім впливом, наприклад, таким, як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо та ін.
  • Корозія, що з’явилася внаслідок невиконання або несвоєчасного виконання дрібних ремонтів лакофарбового покриття чи відновлювальних робіт по кузову.

Гарантія на запасні частини і аксесуари

Оригінальні запасні частини і аксесуари MITSUBISHI розробляються і виготовляються компанією MITSUBISHI або під її керівництвом і спеціально призначені для використання на автомобілях MITSUBISHI. Застосування тільки таких запасних частин є суворо обов’язковим з точки зору безпеки і зниження загальних експлуатаційних витрат на автомобіль.

На всі «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», що підпадають під термін «ОСНОВНІ ЧАСТИНИ», та «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» розповсюджується гарантія протягом 24-х місяців без обмеження пробігу з моменту продажу такої частини. У випадку заміни запасної частини на автомобілі, що знаходиться на гарантії, гарантія на запасну частину подовжується до закінчення гарантійного строку на автомобіль.

Для того, щоб гарантія на запасні частини і аксесуари була дійсною, Вам необхідно зберігати касовий чек та наряд-замовлення (акт виконаних робіт), які підтверджують купівлю і установку такої запасної частини в офіційного дилера MМЕ. Додатковою умовою підтримання гарантії на запасні частини і аксесуари є обов`язкове проведення технічного обслуговування та ремонтів згідно з рекомендаціями ММЕ та офіційного дистриб’ютора – ТОВ «ЕМ ЕМ СІ УКРАЇНА».

Гарантія на «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» покриває як дефекти виробництва самої частини, так і можливі пошкодження інших пов’язаних частин, які виникли в результаті установки такої бракованої частини.

Зона покриття**:

Австрія, Андорра, Білорусь, Бельгія, Болгарія, Боснія-Герцеговина, Угорщина, Німеччина, Гібралтар, Греція, Данія, Ізраїль, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Мальта, Монако, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Росія, Румунія, Словаччина, Словенія, Об’єднане Королівство Великобританії і Північної Ірландії, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чеська Республіка, Швеція, Швейцарія, Естонія.

Зв'язок з нами

Консультанти в офіційних салонах Mitsubishi Motors в Україні із задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.

 

menu.footer disclaimer