L200

L200

Зберігайте повний контроль над
ситуацією, куди б ви не прямували.
Основні характеристики
НАЙКРАЩИЙ СУПУТНИК У ПРИГОДАХ
Основні характеристики

 

Кращий у класі пікапів радіус розвороту 5,9 м дозволяє Mitsubishi L200 легко розвернутися як на міських трасах, так і на бездоріжжі. З глибиною броду 700 мм і дорожнім просвітом 220 мм ви можете впевнено заїжджати у будь-які важкодоступні місця, щоб порибалити або сміливо їхати на зустріч пригодам. Цьому сприяють і кути проходження схилів. Кут в'їзду L200 на гору становить 31°, кут з'їзду 29°, кут рампи 26°, а кут бічного нахилу 45°. ​​​​​​​​​​​​​​

 

Система повного привода Super Select 4WD-II
НА ВЕРШИНІ МОЖЛИВОСТЕЙ
Система повного привода Super Select 4WD-II

 

Чотири режими руху системи Super Select 4WD-II:

  • 2Н (задній привод): режим для руху сухими асфальтованими дорогами, дозволяє зменшити витрату пального;
  • 4Н (повний привод): режим для руху по асфальтованим або слизьким дорогам, включаючи рух під час дощу або снігопаду, коли дороги покриті льодом і снігом;
  • 4HLc (повний привод і блокування центрального диференціала): режим для руху по снігу та льоду, а також піску та бездоріжжю;
  • 4LLc (повний привод, блокування центрального диференціала, з пониженим рядом): режим для руху у важких умовах бездоріжжя, використання знижувального ряду трансмісії.

 

Чотири режими руху системи
Super Select 4WD-II
Чотири режими руху системи

 

2Н (задній привод): режим для руху сухими асфальтованими дорогами, дозволяє зменшити витрату пального.

 

 

Super Select 4WD-II
Чотири режими руху системи
Super Select 4WD-II


4Н (повний привод): режим для руху по асфальтованих або слизьких дорогах, включаючи рух під час дощу або снігопаду, коли дороги покриті льодом і снігом.

 

Super Select 4WD-II
Чотири режими руху системи
Super Select 4WD-II

 


4HLc (повний привод і блокування центрального диференціала): режим для руху по снігу та льоду, а також піску та бездоріжжю.

 

Super Select 4WD-II
Чотири режими руху системи
Super Select 4WD-II

4LLc (повний привод, блокування центрального диференціала, з пониженим рядом): режим для руху у важких умовах бездоріжжя, використання знижувального ряду трансмісії.

 

Система ASTC (Active Stability & Traction Control)
ПОВНИЙ КОНТРОЛЬ
Система ASTC (Active Stability & Traction Control)

L200 оснащений системою ASTC (Активна стабілізація та контроль тяги), яка розпізнає занос автомобіля або буксування коліс, і може незалежно регулювати гальмівне зусилля на колесах під час проходження поворотів — все для того, щоб підтримувати відмінну стабільність автомобіля. Також ця система контролює проковзування коліс і оптимізує тягу двигуна так, щоб запобігти втраті крутного моменту та буксуванню: система може управляти потужністю двигуна й вибірково застосовувати гальмівне зусилля до певних коліс. ​​​​​​​

 

Система Off Road Mode
ПОЛІПШЕНА ПРОХІДНІСТЬ
Система Off Road Mode

Функція Off Road Mode дозволяє обирати тип бездоріжжя за допомогою відповідної клавіші. Завдяки оптимізації потужності двигуна та системи гальмування, контролю алгоритму перемикання АКПШ і системи ASTC дана функція максимально покращує прохідність автомобіля на бездоріжжі, при русі по снігу або на піску.

 

GRAVEL (гравій)
Режими налаштувань Off Road Mode
GRAVEL (гравій)

​​​​​​​У цьому режимі поєднуються оптимальна реакція двигуна на натискання педалі акселератора та спрацювання системи стабілізації — все для того, щоб спростити рух на поверхнях з невеликим рівнем зчеплення, де колеса можуть проковзувати при різкому натисканні на педаль акселератора (наприклад, дрібне каміння).

MUD / SNOW (бруд / сніг)
Режими налаштувань Off Road Mode
MUD / SNOW (бруд / сніг)

​​​​​​​У цьому режимі постійно контролюється прослизання коліс, щоб автомобіль не застряг. Якщо автомобіль починає застрягати у багнюці або в снігу, система стабілізації та контролю тяги зменшує оберти та потужність двигуна, щоб автомобіль не «закопався», підвищуючи таким чином шанси самостійно виїхати з бруду. ​​​​​​​

 

SAND (пісок)
Режими налаштувань Off Road Mode
SAND (пісок)

​​​​​​​У цьому режимі система гнучко керує обертами коліс, щоб уникнути буксування. Коли автомобіль рухається стабільно, система стабілізації ASC (Active Stability Control) і контролю тяги TCL (Traction Control) дозволяє колесам короткочасне проковзування з метою самоочищення протектора. На моделях з АКПП змінюється логіка перемикання передач, залежно від необхідної величини крутного моменту. ​​​​​​​

 

ROCK (каміння)
Режими налаштувань Off Road Mode
ROCK (каміння)

Коли система розпізнає, що діагонально-протилежні колеса не мають зчеплення з поверхнею, вона намагається передати крутний момент на інші колеса. В цілому це дозволяє зменшити проковзування коліс «вхолосту», поліпшити тягові можливості автомобіля при русі вгору та запобігти «зриву» автомобіля з каменів.​​​​​​​

 

ДОПОМОГА ПРИ СПУСКУ ЗІ СХИЛУ HDC (Hill Descent Control)
Ще більша безпека

​​​​​​​Натискання кнопки HDC активує систему допомоги спуску зі схилу, яка автоматично застосовує гальма автомобіля для підтримки поточної швидкості під час його руху вниз (коли ефективності гальмування двигуном недостатньо). Це дозволяє вам зосередитися на керуванні, не відволікаючись на гальма — що означає більшу безпеку під час складних умов руху. Система HDC може бути активована на швидкості до 20 км/год. ​​​​​​​

 

Ще більша безпека
ДЛЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ
Передня і задня підвіска
ДЛЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ

​​​​​​​На особливу увагу заслуговує підвіска L200. Передня забезпечує стабільність управління пікапом за рахунок двох поперечних важелів, гвинтової пружини та стабілізатора поперечної стійкості. Задня підвіска з легкістю відпрацьовує ями та вибоїни на розбитих дорогах і бездоріжжі. Оптимізовані листові ресори й амортизатори збільшеного діаметра гарантують плавний рух і поглинають перешкоди, нерівності та вібрації від дороги. ​​​​​​​

 

Блокування заднього диференціала (R/D lock)
ЗАВЖДИ НАПОГОТОВІ
Блокування заднього диференціала (R/D lock)

​​​​​​​​​​​​​Блокування заднього диференціала мінімізує різницю обертів між задніми колесами, щоб забезпечити надійне зчеплення з дорогою при поїздках по піску, бруду, скелястих поверхнях, та навіть при діагональному вивішуванні.​​​​​​​​​​

 



* Мається на увазі мінімальна спеціальна рекомендована роздрібна ціна, вкл. ПДВ 20%, на вказану модель автомобілів ТМ «Mitsubishi» у базовій (мінімальній) комплектації.

** Мається на увазі орієнтовний (приблизний) розмір щомісячного середнього платежу на вказану модель автомобілів ТМ «Mitsubishi» у базовій (мінімальній) комплектації (надалі - Автомобіль), у разі придбання цього Автомобіля в кредит за однією зі спеціальних кредитних програм для автомобілів ТМ «Mitsubishi» від Банків-партнерів Дистриб’ютора, яка автоматично обирається за вказаними нижче параметрами як найоптимальніша для клієнта серед усіх спеціальних кредитних програм для автомобілів ТМ «Mitsubishi» від Банків-партнерів Дистриб’ютора, розміщених на цьому веб-сайті у розділі «Кредит» (надалі – Кредитні програми).

Вказаний платіж (розмір платежу) попередньо та орієнтовно розраховується, виходячи з таких параметрів, як:

(1)  рекомендована роздрібна ціна або спеціальна рекомендована роздрібна ціна, вкл. ПДВ 20%, на Автомобіль;

(2) параметри, які автоматично (за допомогою програми) обираються серед умов Кредитних програм, а саме:

(і) максимально можливий початковий внесок (аванс) у % від вартості Автомобіля (найвищий показник серед умов Кредитних програм);

(іі) максимально можливий строк кредитування (найвищий показник серед умов Кредитних програм);

(ііі) процентна ставка, яка пропонується відповідним Банком-партнером, у % - залежно від параметрів (і) та (іі) вище (не береться до уваги орієнтовна реальна річна процентна ставка);

(iv) комісії відповідного Банка-партнера (одноразова комісія за видачу кредиту, за відкриття рахунку, за перерахування коштів),

(v) стандартна схема погашення.

За результатами вищезазначеного розрахунку, який здійснюється автоматично за допомогою програми та базується виключно на наданій Банками-партнерами інформації щодо спеціальних умов кредитування на автомобілі ТМ «Mitsubishi», відображається найоптимальніша для кінцевого споживача пропозиція серед Кредитних програм.

Вищезазначений розрахунок не включає: витрат на страхування (зокрема, КАСКО та інших видів страхування), інші супутні, пов’язані з наданням кредиту, витрати (нап., послуги нотаріуса, СМС-довідку), які визначаються конкретним Банком-партнером при наданні кредиту.

Цей розрахунок носить умовний характер, не є публічною офертою, наведений для зручності клієнтів Mitsubishi виключно для їхнього ознайомлення зі спеціальними умовами кредитування від Банків-партнерів Дистриб’ютора та їх порівняння, та має на меті поінформувати клієнтів і скласти їхнє загальне уявлення про орієнтовний (приблизний) розмір щомісячного середнього платежу на Автомобіль у разі придбання цього Автомобіля в кредит в одного з Банків-партнерів Дистриб’ютора.

Не є рекламою відповідної Кредитної програми чи відповідного Банка - партнера Дистриб’ютора. Дистриб’ютор не несе відповідальності за умови кредитних продуктів Банків-партнерів та супутніх страхових послуг.

Детальна інформація щодо умов кредитування, детального розрахунку кредиту (включаючи загальну вартість кредиту, загальні витрати за кредитом, реальну річну процентну ставку тощо) надається консультантами Банків - партнерів Дистриб’ютора, для цього Ви можете подати через обраного офіційного Дилера відповідний запит на отримання консультації щодо спеціальних умов кредитування, заповнивши форму запиту.

menu.footer disclaimer